gru 20 2003 wyznanie
Komentarze: 0

Tak ten kolor bedzie dziś najodpowiedniejszy. A dlaczego! Ponieważ chce napisać kilka slów o mojej wspanialej drużynie! No ale co do KOLIBERKÓW  ma tenże kolor? Otóż ma bardzo wiele! Bo poprostu KOLIBERKI RZĄDZĄ!!!, jak by to powiedzial Franek.I wogóle są THE BEST!!! mimo ze nie lubie tego slowa. I poprostu baja mi tyle sily jak malo kto potrafi mi dać, czasem zdarza sie, ze potrafia tez zadziwiajaco wiele mi jej odebrac, ale jakos daje rade to przezyc. Tak wiec ten królwski kolor to dla Was KOCHANE KIBLE MOJE!!! Jestem z Was dumna i kocham Was jak nie wiem!

Pozdrowienia i buziaki dla NAJWIEKSZYSZ I NAJFAJNIEJSZYCH NA ŚWIECIE KIBLI (tzn.Koliberków).

 

irena_irena : :
Do tej pory nie pojawił się jeszcze żaden komentarz. Ale Ty możesz to zmienić ;)

Dodaj nowy komentarz